Logo do druku

Pierwsza kolonia nad morzem program

Program

- powitanie kolonistów w Szkole Magii przez profesorów Hogwardu,
- przydział czarodziejskich szat (peleryna, tiara, różdżka),
- podział czarodziejów na poszczególne Dormitoria (przydziału dokonuje tiara),
- pierwszy bal czarodziejek i czarodziejów w oryginalnych strojach,
- wyprawy do Zakazanego Lasu, szukanie skarbów,
- magia ziół - zielarstwo i alchemia to jedna z podstawowych umiejętności czarodziejów - tworzenie księgi ziół,
- codzienne spotkania podsumowujące miniony dzień - przydział punktów bohaterom dnia i poszczególnym Dormitoriom,
- wycieczki szlakami Harrego Pottera - czarodziejska wyprawa do Rosji, Francji i Bułgarii. Poznajemy obyczaje, języki i tańce poszczególnych krajów,
- wyprawa „latającym samochodem” do starego zamczyska w Malborku,
- lekcje wróżbiarstwa, magii i astrologii,
- rejs „magicznym statkiem” do Fromborka - poszukiwanie wielkiej ośmiornicy,
- Harry Potter i jego przyjaciele - jak dobrze ich znasz? - zabawy i konkursy,
- czy Harry Potter mógłby być Twoim przyjacielem? - rozmowy o przyjaźni i cechach prawdziwego przyjaciela,
- wieczór denerwowania rodziny Dursleyów,
- Trójmagiczny Turniej Sportowy,
- mecz Quidditcha,
- Noc Duchów,
- poszukiwanie Kamienia Filozoficznego,
- rzeźbienie zamków i magicznych postaci Hogwardu na słonecznej plaży,
- konkursy o miano najlepszego Czarodzieja i Czarodziejki kolonii,
- wybór kolonijnych bohaterów - Harrego, Hermiony i Rona,
- plażowanie czarodziejek i czarodziejów,
- wieczory rozbawionych czarodziejów - dyskoteki, zabawy, turnieje,
- przydział pucharu i dyplomów najlepszym czarodziejom.